- 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE.
- Niniejszy Regulamin określa:
- zasady korzystania ze sklepu internetowego czterykawki.pl,
- warunki składania zamówień na produkty oferowane przez Sprzedającego, dostępne w sklepie internetowym czterykawki.pl, dostawy zamówionych produktów Kupującemu, uiszczania przez Kupującego ceny sprzedaży za zamówione produkty,
- uprawnienia Kupującego do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy,
- zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Właścicielem domeny internetowej czterykawki.pl oraz Sprzedającym jest SLM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Łoziskach, ul. Lawendowy Zakątek 2/1, 05-500 Łoziska, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XVI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 923331; NIP: 1231501062; REGON 520012532; kapitał zakładowy 5 000 zł.
- Kupujący może skontaktować się ze Sprzedającym
- -osobiście lub listownie (ul. Lawendowy Zakątek 2/1, 05-500 Łoziska);
- -za pośrednictwem e-maila: jacek@czterykawki.pl
- telefonicznie – numer telefonu 663 299 801.
- Kupującym jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy ustawy nadają zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego czterykawki.pl, w tym w szczególności dokonująca zakupów.
- Konsumentem jest Kupujący będący osobą fizyczną korzystającą ze sklepu internetowego czterykawki.pl, dokonującą zakupów produktów, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z definicją wskazaną w art. 221 Kodeksu cywilnego). Postanowienia niniejszego regulaminu, dotyczące możliwości odstąpienia od umowy przez Konsumenta, o których mowa w §3 poniżej, stosuje się także do Kupującego będącego osobą fizyczną, dokonującą zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, jeżeli zakup ten nie ma dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- 2
ZAMÓWIENIA. PŁATNOŚCI. DOSTAWA.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet i mieści się pod adresem czterykawki.pl. Przedmiotem działalności sklepu internetowego jest sprzedaż produktów.
- Szczegółowy spis produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej sklepu. Podane ceny są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto (zawierającymi podatek od towarów i usług według stawki określonej odrębnymi przepisami).
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu czterykawki.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Kupujący składa zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, tj. albo bezpośrednio przez stronę internetową czterykawki.pl ,
e – mailem na adres: jacek@czterykawki.pl, albo telefonicznie pod numerem: 663 299 801. - Do realizacji zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: nazwa (w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych, nieposiadających osobowości prawnej, którym przepisy ustawy nadają zdolność prawną, a także w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą), imię i nazwisko składającego zamówienie, ulica, kod pocztowy, miejscowość oraz województwo, a także danych kontaktowych: adresu e – mail oraz numeru telefonu, w celu weryfikacji zamówienia.
- Zamówienia przez stronę internetowa lub e – mail składać można 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego. Zamówienia telefoniczne można składać w godzinach: 08:00 – 16:00, od poniedziałku do piątku.
- Zamówienia realizowane są w ciągu 2 dni roboczych (od momentu zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia za pobraniem), do których należy doliczyć czas dostawy, który wynosi od 1 do 4 dni roboczych. W przypadku, gdy dany produkt nie jest dostępny w magazynie, w związku z czym nie jest możliwe potwierdzenie terminu dostawy produktu lub jego ceny, zamówienie otrzyma status „Niepotwierdzone”.
- Niektóre z oferowanych produktów mogą być produktami pod zamówienie specjalne. Złożenie takiego zamówienia odywa się poprzez wysłanie informacji na adres mail sklep@czterykawki.pl Każdorazowo w przypadku wystąpienia takiej okoliczności, Kupujący zostanie niezwłocznie o niej poinformowany przez pracownika sklepu czterykawki.pl. Produktami specjalnymi nazywane są produkty niebędące w stałej ofercie sklepu internetowego, zamawiane u producentów na życzenie Kupującego.
- W przypadku braku możliwości kontaktu z Kupującym ze względu na błędny numer telefonu lub nieprawidłowy adres e – mail, zamówienie zostanie anulowane w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty wpływu. W takim przypadku, jeżeli Kupujący dokonał zapłaty za produkty, zostaną one zwrócone przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący.
- W przypadku produktów, których nie ma na magazynie lub są na specjalne zamówienie, termin realizacji jest uzależniony od dostępności produktu u producenta. Sprzedający zastrzega sobie prawo do indywidualnego ustalenia z Kupującym terminu dostawy, zmiany lub anulowania zamówienia.
- Do każdego zamówienia (poza odbiorem osobistym) doliczane są koszty przesyłki. Wykaz kosztów związanych z dostawą produktów (oraz kosztów związanych z realizacją zamówienia „za pobraniem”), znajduje się na stronie czterykawki.pl.
- O łącznej cenie wraz z kosztami dostawy, Kupujący jest informowany podczas składania zamówienia, a także w chwili wyrażenia przez Kupującego woli zawarcia umowy sprzedaży. Sprzedający może w ramach promocji udostępnić bezpłatną dostawę lub obniżyć jej koszt. Stosowna informacja dostępna będzie zawsze na stronie sklepu internetowego czterykawki.pl, na karcie danego produktu, jak i w trakcie składania zamówienia.
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia, drogą elektroniczną lub telefoniczną Sprzedający potwierdza jego otrzymanie. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez sklep internetowy czterykawki.pl na adres e – mail Kupującego wraz z podaniem wszystkich istotnych składników zamówienia oraz potwierdzeniem zawarcia Umowy sprzedaży między Kupującym a Sprzedającym.
- Kupujący może dokonać płatności ceny za produkty oraz przesyłkę w jeden z wybranych przez siebie sposobów:
- przelewem bankowym, bezpośrednio na rachunek Sprzedającego: 48 1140 2004 0000 3302 8174 4679 w momencie złożenia zamówienia;
- gotówką lub kartą (jeżeli wskazana przez Sprzedającego firma kurierska posiada taki serwis), przy odbiorze produktu od kuriera wyłącznie w opcji „za pobraniem”. Realizacja zamówienia w opcji za pobraniem generuje dodatkowe koszty, o których Kupujący jest informowany na etapie składania zamówienia, a także w chwili wyrażania przez Kupującego woli zawarcia umowy sprzedaży.
- Dostawa produktów realizowana jest przez wskazaną przez Sprzedającego firmę kurierską.
- Sklep czterykawki.pl, zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiana warunków realizacji zamówienia nie może nastąpić po jego przyjęciu do realizacji przez sklep internetowy.
- Dowodem zakupu w sklepie czterykawki.pl jest paragon bądź faktura. W celu otrzymania faktury, Kupujący powinien wskazać dane niezbędne do jej wystawienia (nazwa / imię i nazwisko, adres, NIP) w chwili składania zamówienia.
- W dniu nadania paczki Kupujący jest o tym informowany przy pomocy zmiany statusu zamówienia na podany wcześniej adres e – mail.
- Wszystkie przesyłki wysyłane do Kupującego są odpowiednio zapakowane.
- Paczki dostarczane są przez wskazaną przez Sprzedającego firmę kurierską, w godzinach określonych w regulaminie firmy kurierskiej
- Sprzedający nie zastrzega godziny doręczenia produktu oraz nie dostarcza produktów w soboty, niedziele i święta.
- Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy powinien zostawić awizo. Kurier będzie ponawiać próbę zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej. Na liście przewozowym oprócz adresu jest wpisany numer telefonu kontaktowego podany przy składaniu zamówienia co pozwala kurierowi na ewentualny kontakt przed próbą doręczenia paczki. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przy pierwszej próbie doręczenia przesyłki.
- Kurier nie ma obowiązku wnoszenia paczek powyżej 30 kg dlatego przy cięższych przesyłkach Kupujący musi być przygotowany na ich samodzielne wniesienie.
- W chwili odbioru przesyłki, Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan produktu w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia produktu lub opakowania, Kupujący zobowiązany jest do spisania w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego oraz poinformowania o zaistniałym fakcie sklepu.
- Niespisanie przez Kupującego protokołu reklamacyjnego lub spisanie protokołu reklamacyjnego w terminie innym, niż w chwili odbioru przesyłki, skutkuje przeniesieniem na Kupującego ciężaru obowiązku udowodnienia, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
- 3.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
- Z zastrzeżeniem ust. 11, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 i 7.
- Konsument odstępuje od zawartej umowy sprzedaży składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób, a w szczególności:
- w formie elektronicznej na adres e – mail Sprzedającego: jacek@czterykawki.pl,
- drogą korespondencyjną na adres: SLM sp. z o.o. ,ul. Lawendowy Zakątek 2/1, kod pocztowy 05 – 500, Łoziska.
- Odstąpienie od umowy może nastąpić z wykorzystaniem formularza, stanowiącym załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Formularz ten stanowi także załącznik do niniejszego regulaminu.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić produkty Sprzedającemu w stanie nienaruszonym, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktów przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktów. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów sprzedaży:
- której przedmiotem jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia – w szczególności: kawa, syropy,
- której przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu – w szczególności: kawa, syropy.
- 4.
REKLAMACJE.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określone są Kodeksem cywilnym.
- Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu produkt bez wad.
- Reklamację można złożyć pisemnie na adres Sprzedającego: SLM sp. z o.o., ul. Lawendowy Zakątek 2/1, kod pocztowy 05 – 500 Łoziska.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko / nazwę Kupującego,
- nazwę produktu oraz datę zakupu,
- datę wystąpienia wady,
- opis i rodzaj dostrzeżonej wady,
- żądanie Kupującego związane z doprowadzeniem produktu do stanu zgodności z Umową.
- Jednocześnie Kupujący zobowiązany jest produkt podlegający reklamacji odesłać lub dostarczyć osobiście na w/w adres Sprzedającego.
- Sprzedający rozpatruje reklamację i informuje Kupującego o sposobie jej rozpatrzenia niezwłocznie, w formie pisemnej lub innym trwałym nośniku, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty jej wniesienia.
- 5.
DANE OSOBOWE.
- Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedający.
- Sprzedający nie wyznaczył inspektora ochrony danych. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się ze Sprzedającym osobiście lub listownie (SLM sp. z o.o., ul. Lawendowy Zakątek 2/1, kod pocztowy 05 – 500, Łoziska), telefonicznie (663 299 801) lub za pośrednictwem adresu e-mailowego – jacek@czterykawki.pl
- Sprzedający zbiera i przetwarza dane osobowe Kupujących:
- jeżeli są oni stroną umowy – w celu zawarcia lub w celu realizacji postanowień zawartej umowy, a także w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy w związku z zawartą umową, w szczególności z zakresu przepisów podatkowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z odpowiednimi przepisami prawa powszechnie obowiązującego (w szczególności w związku z przepisami podatkowymi);
- jeżeli reprezentują oni stronę umowy – w celu zawarcia lub w celu realizacji postanowień zawartej umowy, co stanowi uzasadniony interes realizowany przez Sprzedawcę. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jakie w związku z zawartą umową Sprzedawca może podnosić lub jakie mogą być wobec niego podnoszone oraz w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego, dotyczącego usług własnych Sprzedawcy. Powyżej wskazane cele stanowią uzasadniony interes realizowany przez Sprzedawcę. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Kupujących w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- w innych celach, w przypadku wyrażenia przez Kupujących dobrowolnej zgody. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Kupujących w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Jeżeli dane osobowe Kupujących zostały udostępnione przez nich samodzielnie – podanie danych jest wymogiem umownym. Podanie przez danych osobowych Kupujących nie jest obowiązkowe, ale ich brak uniemożliwiłoby zawarcie umowy. W przypadku, gdy dane osobowe będą przetwarzane na podstawie zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ich niepodanie będzie skutkowało ich niewykorzystaniem w celach wskazanych w klauzuli zgody.
- W przypadku, gdy dane osobowe Kupujących zostały udostępnione Sprzedającemu w związku z realizacją umowy, udostępniającym te dane mógł być pracodawca / zleceniodawca tych osób, będący stroną umowy. W związku z powyższym, mogliśmy otrzymać następujące dane: imię i nazwisko oraz dane kontaktowe (numer telefonu i adres
e-mailowy). W przypadku danych osobowych osób reprezentujących Kupującego, ich imię i nazwisko zostało ustalone w oparciu o publicznie dostępne rejestry (np. rejestr przedsiębiorców KRS). - W związku z zawartą umową, dane osobowe Kupujących mogą zostać przekazane:
- organom administracji publicznej, w szczególności Urzędowi Skarbowemu, w celach określonych przepisami prawa powszechnie obowiązującego;
- zewnętrznemu biuru księgowemu;
- bankom (wyłącznie w celu zwrotu pieniędzy – jeżeli będzie to zasadne);
- kancelarii prawnej, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jakie w związku z zawartą umową Sprzedawca może podnosić lub jakie mogą być wobec niego podnoszone;
- dostawcom usług i rozwiązań technicznych/organizacyjnych (dostawcy usług IT, firmy kurierskie, pocztowe).
- Dane osobowe Kupujących nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Dane osobowe Kupujących będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia zawartej umowy, a ponadto będą przetwarzane przez okres trwania prawnie uzasadnionego interesu Sprzedającego, to znaczy do momentu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy. W zakresie danych osobowych przetwarzanych w związku z obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, dane osobowe Kupujących będą przetwarzane przez okres wymagany tymi przepisami. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody – dane osobowe będą przetwarzane do czasu ustania celu, w jakim zostały zebrane lub do czasu wycofania zgody.
- Na zasadach wynikających z RODO, Kupujący mają prawo do:
- żądać od Sprzedawcy dostępu do swoich danych osobowych;
- w przypadku, gdy przetwarzane przez Sprzedawcę dane osobowe są nieprawidłowe, Kupujący mają prawo do ich sprostowania, czyli żądania zmiany lub uzupełnienia;
- w przypadku, gdy dane osobowe Kupujących nie są Sprzedawcy potrzebne do celów, w których zostały zebrane; gdy został wniesiony sprzeciw na warunkach niżej opisanych; gdy dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, Kupujący mają prawo do żądania usunięcia przez Sprzedawcę tych danych osobowych;
- w przypadku, gdy Kupujący kwestionują prawidłowość danych osobowych, mogą żądać ograniczenia ich przetwarzania na okres pozwalający Sprzedawcy weryfikację prawidłowości tych danych;
- poza przypadkiem wskazanym w punkcie d), prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługuje Kupującym, gdy ich dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę niezgodnie z prawem, ale nie będą oni chcieli, aby Sprzedawca je usunął; gdy dane Kupujących nie będą potrzebne Sprzedawcy, ale mogą być potrzebne do obrony lub dochodzenia roszczeń Kupujących; lub gdy Kupujący wniosą sprzeciw wobec przetwarzania danych na zasadach niżej opisanych do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Sprzedawcy są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
- do żądania przeniesienia wskazanych przez Kupujących danych osobowych.
W celu skorzystania z ww. praw, prosimy o bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą (dane kontaktowe zostały wskazane powyżej).
- Jeżeli w ocenie Kupujących, Sprzedawca naruszył przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, mają oni prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzoru, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Kupujący mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych, jeżeli przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W takiej sytuacji Sprzedawca nie będzie mógł dłużej przetwarzać ich danych, chyba że będzie miał do tego ważną prawnie uzasadnioną podstawę, nadrzędną wobec ich praw i wolności lub podstawę do ustalenia, dochodzenia lub obrony swoich roszczeń. Przedmiotowy sprzeciw może zostać złożony przez Kupującego bezpośrednio do Sprzedawcy (dane kontaktowe zostały wskazane powyżej).
- Jeśli dane osobowe Kupujących przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), mają oni prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem tej zgody. Oświadczenie o cofnięciu zgody można kierować bezpośrednio do Sprzedającego (dane kontaktowe zostały wskazane powyżej).
- Dane osobowe podane przez Kupujących nie będą przetwarzane w sposób automatyczny (tj. bez ingerencji człowieka), w szczególności nie będą podlegać profilowaniu.Kupujący składając zamówienie, wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów realizacji Umowy sprzedaży poprzez zatwierdzenie odpowiednich opcji w trakcie zmaówienia
- 6.
NEWSLETTER. USŁUGI MARKETINGOWE,
- Kupujący może wyrazić zgodę na zamówienie usługi newslettera lub otrzymywanie informacji handlowych o aktualnej ofercie produktów. Usługa polega na okresowym przesyłaniu Kupującemu na podany przez niego adres e – mail biuletynu informacyjnego oraz wiadomości zawierających treści marketingowe. Zgodę wyraża się poprzez: ………..
- Subskrypcja jest dobrowolna i nieodpłatna. Usługa świadczona jest przez czas nieoznaczony i Kupujący może z niej zrezygnować w każdym czasie.
- Kupujący rezygnuje z subskrypcji poprzez: …………………
- 7.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność producentów oraz sklepu czterykawki.pl. Zakazuje się komercyjnego wykorzystywania publikowanych opisów produktów i ich zdjęć. Zespół www.czterykawki.pl dokłada wszelkich starań, aby nie zawierały one informacji nieprawdziwych, ale nie odpowiada za ewentualne niezgodności z rzeczywistością.
- Zdjęcia umieszczone przy produktach mogą być zdjęciami aranżacyjnymi, ich zawartość może różnić się od sprzedawanego elementu wyposażeniem, stroną, kolorem itd.
- Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.
- Wszelkie informacje na temat produktów w ofercie Sklepu czterykawki.pl, są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep dokłada należytej staranności, aby treść stron sklepu internetowego www.czterykawki.pl jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów przy aktualizacjach (cen, konfiguracji, czy parametrów technicznych) – potencjalne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie potwierdzenia zamówienia. Korekta tych danych, dokonana na skutek błędów czy też opóźnień w ich aktualizacji, nie może stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń wobec Sprzedającego.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedającego dla Konsumentów w ramach czterykawki.pl będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do w/w trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Spory z Kupującym nie będącym Konsumentem rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2022 roku.
Załącznik do Regulaminu
………………………………………
………………………………………
………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
SLM Sp. z o.o.
- Lawendowy Zakątek 2/1
05-500 Łoziska
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……
umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..
umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..
Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….
……………………………………
Podpis konsumenta(-ów)
(*) Niepotrzebne skreślić
1 podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług
2 podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru